ÁREAS DE COÑECEMENTO NA EDUCACIÓN INFANTL

O Artigo 6º do Decreto 330/2009, do 4 de xunio, polo que se establece o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia recolle que na educación infantil existen as seguintes áreas de coñecemento.
1. Os contidos educativos da educación infantil organizaranse en áreas correspondentes a ámbitos propios da experiencia e do desenvolvemento infantil e abordaranse por medio de actividades globalizadas que teñan interese e significado para as nenas e os nenos.
2. As áreas da educación infantil son as seguintes:
-Coñecemento de se mesmo e autonomía persoal.
-Coñecemento do ámbito.
-Linguaxes: comunicación e representación.
Estas áreas deben entenderse como ámbitos de actuación, como espazos de aprendizaxes de todo orde: de actitudes, procedementos e conceptos, que contribuirán ao desenvolvemento de nenas e nenos e propiciarán a súa aproximación á interpretación do mundo, outorgándolle significado e facilitando a súa participación activa nel.
3. Dende o primeiro ciclo porase atención ao desenvolvemento da autonomía da nena e do neno, á creación dos primeiros vínculos sociais e á conquista do linguaxe. Fomentarase unha primeira aproximación á lectura e á escritura, así como a experiencias de iniciación temperá en habilidades numéricas básicas, nas tecnoloxías da información e a comunicación
e na expresión visual e musical. Así mesmo, fomentarase unha primeira aproximación á lingua estranxeira nas aprendizaxes do segundo ciclo da educación infantil, especialmente no último ano.
4. Os métodos de traballo en ambos os dous ciclos basearanse nas experiencias, as actividades e o xogo, e aplicaranse nun ambiente de afecto e confianza para potenciar a autoestima e integración social.